lauantai 26. toukokuuta 2012

muutama video pitkästä aikaa



Ja en saanu yhtä videota laitettua tähän youtuben kautta,
joten joudun laittamaan tähän vaan linkin siihen videoon!
Paina tästä niin pääset kattomaan mun sähläyksiä :)

Laitan illemmalla teille kuvia mun viime päivistä enemmän. Eilen yritin
latailla tänne niitä, mutta se jotenki tilttas ja pysäytti lataamisen kesken :(

Lucasta toi video on on jo tiistailta, mutta kaks videota, jossa ite oon
on eiliseltä! Hope you like it :)

rakkaudella noora ♥

Ja illalla siis luvassa paljon kuvia jos tää suostuis niitä tällä kertaa lataamaan!
Joten muistakaas kävästä viel illemmallakin täälä :)


10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ärsytti ku et kattonu paljo ollenkaa kameraan vilkuilit koko ajan jonnekki muualle ja toisena miinuksena sun ääntäs ei kuulunu paljo yhtään! ku autoja meni ohi sun äänes peitty niitten alle ihan täysin. mut muute iha kiva video.

noora kirjoitti...

anonyymi: joo tiedän, että vilkuilin muualle, mutta en oo hetkeen tehny videopostauksia nii tuntu oudolta taas höpötellä itekseen ja ku on taas vähä uus juttu tämmönen! mutta kyl tää tästä paranee jos alan näitä enemmän tekemään :) ja mun koneella äänet kuuluu ainaski ihan hyvin? mutta näitä on hyvä parantaa seuraavaan videoon! kiitos kommentista :)

Anonyymi kirjoitti...

VÄHÄNKÖ SÖPÖ TOI LUCA !! :DDD

noora kirjoitti...

anonyymi: se kyllä on aivan ihana poika! :)

Anonyymi kirjoitti...

oon toi eka anonyymi. mulla kuulu noi äänet iha sika huonosti.. en tiiä johtuuko sitte mun koneesta

noora kirjoitti...

anonyymi: pahoittelen kauheasti :( yritän seuraaviin videoihin parantaa äänenlaatua!

ida kirjoitti...

ens kerralla voisit katsoa enemmän kameraa ja sählätä vähän vähemmän..:D muuten tosi kiva video ja oot kaunis :-) ps. mulla äänet kuulu ihan hyvin

noora kirjoitti...

ida: haha joo mä vähä oon tälläne sähläri! ja niinku tuol ylempänä sanoinki et tuntu niin oudolta taas tehä videopostausta nii siks olin vähä hämilläni :) ja kiitos todella paljon! ja hyvä jos sulla kuuluu hyvin :)

Anonyymi kirjoitti...

vaikutat jotenki nii aidolta ja sympaattiselta tytöltä että oot ENSIMMÄINEN bloggari jonka videopostauksen oikeesti jaksoi katsoa ! ps. niin ihana toi pikkupoika :)

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos tästä ihanasta kommentista! aina yritän olla mahdollisimman oma itteni, enkä esittää mitään :) ja toi on tosiaan mun siskon poika ja se on kyllä niin ihana, että oon niin ilonen ku tollanen pikkupoika on mun elämäs! :)