sunnuntai 20. toukokuuta 2012

this is wonderful

Heippa vaan!
Lupasin teille tulla kirjottelemaan ja nyt tulin ku on aikaa.
Oon täs viime päivinä viettäny tosi paljo aikaa ihanien ihmisten kans.
Hannan synttäreillä on oltu upeella porukalla ja eilen vietetty aikaa täälä
kärjes mahtavien ihmisten kans. Kiitos kaikille joiden kans oon saanu
viettää viime päivinä aikaa. On ollu tosi tosi ihanaa!
Osittain ilman alkoholia ja alkoholinki kans.
Oon myös ostellu aika paljo kaikkee, kahet uudet bikinit,
3 housut, farkkutakin ja oonha mä saanu dekinki! Joku ihan halppis kylläki.
Oon myös sivistyny ja kattonu tosi paljo nyt tota lätkää ja yrittäny
kannustaa Suomea, mutta ei sitä pronssia edes tullu.
Ollaan hankittu mulle gaalamekkokin ja se on aivan ihana.
Se on punanen, mutta muuta en paljasta. Näätte sitten :)
Kouluun huomenna ja ihan hyvin mielin kyllä meen, koska tuntuu,
että energiaaki on iha tarpeeks vaikka viime yönä en nukkunukkaa
juurikaa eikä nukkunu Juliakaa. Keskiviikon potkiaisia odotan jo paljo :)
Mutta ny pitää kattoo vielä Venäjä - Slovakia peli loppuun vaikka
alkaa jo aika selvältä näyttämään!
Antaa kuvien puhua puolestaan. Ihanat sunnuntait ja alkuviikot teille ♥

rakkaudella noora

 julia rakas ♥


 tässä nää mun kahet uudet bikinit! 4,95e H&M
värit vähä vääristyny, mutta tässä linkki näihin bikineihin: paina tästä

 oon ollu ihan hukas ku en oo tienny, että seinäjoella myidään vitamin wateria,
mutta cittarista sitä onneks löysin!

 ihana hanna, perjantain synttärisankari ♥


 laura ja julia ♥

 ♥ kuva täynnä ihania tyttöjä



 roope, jussi, julia, santeri ja matias ♥


meri ja laura ♥



 meri, natalia, reetta, laura, hanna, sofia, sofi ja julia ♥

 hanna ja julia ♥

 chupa chups, ihan parhaita!


 jussi ja santeri :)


 rakaas ♥
 ihanat uudet siniset farkkulegginsit, rakastan!

 laura rakas ♥

 laura, meri, hanna ja julia ♥

 ihana jasmin ♥

 huippuja tyttöjä joka ikinen! ♥

 santerii :)

 roope, jussi ja niko :)




 rakkaita ♥

 kolme tärkeetä tyttöä ♥

 petra ♥




 niko ja matias :)


 mudiasmadias :)


 roope ja jussi :)

 ♥





18 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihihihiihih litkin täs vähän lonkeroi!1 tää on mun eka kerta ja halusin mahdollisimman monelle kertoa siitä. hihihi en kyl illasta mitään muista XDD
Hey c'moon?!?! Noi tölkkikuvat on ihan törkeen rumia, joten taiteellisuuden piikkiin noita ei voi laittaa..? =D Ihan sama vaikka juot alaikäisenä, nii moni muukin, mutta raja jossaki = D

noora kirjoitti...

anonyymi: sori mutta ei todellakaan oo mikään eka kerta! enkä mä yritä mitään näyttää? =D

noora kirjoitti...

ja vielä lisäksi! aika moni, joka haluaa näyttää sitä, että juo nii esim päivittää siitä facebookkiin ja lisää sinne kuvia, mutta mä en esimerkiksi tee niin? tänne ajattelin muutamat kuvat lisätä ihan sen takia, että porukka edes vähän näkis millanen porukka meitä on ollu! ja en oo tässä sanonu kyl, että en muista yhtään mitään. muistan illan tapahtumat täysin! :)
tietenkin jokainen saa vetää tästä omat johtopäätöksensä, mutta mä en yritä esittää mitään enkä leveillä sillä jos oon ollu juomassa. mä en edes juo usein! :)

Anonyymi kirjoitti...

äää ihana kuva toi missä sinä ja julia nauratte ! :D ♥

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos ♥ :)

Anonyymi kirjoitti...

"me ollaan pissiksii, hei kai se nyt huomaa.." ei kai ;) kivoja kuviia, vaikka vähä noloo onki juoda ekat "kännit" kärjen koulun pihas maailmas pahimmalla lonkerolla, muute hyvä ;)

noora kirjoitti...

anonyymi: kiitos! ja mun mielest paikal ny ei oo yhtää mitää välii, porukka se kaikkein tärkein on :D ja meidän mielestä mojito on ihan hyvää! on niitä pahempiakin :)

Anonyymi kirjoitti...

-.- en tajua miks jonku persettä kutittaa se että oot juonu lonkeroo kärjen koululla?!?!!? voi tsiisus... eiköhä jokane päätä omista asioistaa, juoko alaikäsenä vai ei ja niin edelleen. ja tuskin sä mitää leveilet sillä et juot :D:D mutjoo jos jollai on niin köyhä elämä että puuttuu tollasee ni ei siin mitää sit, kukin tavallaa ja sillai

KATI kirjoitti...

asdfghjklöä soffe sofi natsku sinä <3 IKÄVÄ ! kesällä ku tuun sinnepäi ni nähään eikö?!

noora kirjoitti...

anonyymi: oon täysin samaa mieltä! mutta olkoot jokaisella mielipiteensä asiasta. ite tiedän kummiski mitä ite ajattelen asioista ymym. en oo muutenkaan sellanen ihminen joka leveilee yhtään millään :) kiitos tästä kommentista ♥

kati: hihii joo todellakin! ♥

Anonyymi kirjoitti...

Hei! En oo ennen uskaltanu kommentoida mut nyt ajattelin rohkaista mieleni!:----) aika monta kuvaa santerista, onko kyseessä enemmän kuin kaveri?;) iha söpö poika meinaan! Oot tosi nätti mukavan olone =)

noora kirjoitti...

anonyymi: voi eiiii oo yhtää mitää enempää ku vaan kaveri!
ja kiitos paljon, muhun saa aina tutustua :)

Esme~ kirjoitti...

aaaaa mä olin missannu tän postauksen täysin! =O Nää kuvat on mun mielestä justii ihania ku noista välittyy toi tunnelma nii hyvin! Anonyymit vois hankkia oman elämän jos muiden oma noin paljo huolettaa =)))

noora kirjoitti...

esme: voi kiitos essi!! näin just haluisin kaikkien ajattelevan. halusin et kaikki näkee fiiliksen ja muutenki vähä porukkaa keiden kans oon liikkunu :)
ja jos yhessä postauksessa oon lonkero kädes nii ei se oo paha ku vertaa joihinki jokka siitä ilmottaa facebookis ymym :)

Anonyymi kirjoitti...

1000000 samanlaista kuvaa... kuka noita ees jaksaa kattella. Kaikenlisäks kuvis ei oo mitään ideaa. Turhuuksien turhuus sanon minä.

noora kirjoitti...

anonyymi: no oon nyt hirveen pahoillani jos oli vähä samanlaisia kuvia! jos tulee otettua samanlaisia kuvia nii sillon asialle ei voi mitään :)

Anonyymi kirjoitti...

Tosi ihana blogi sulla ja hienoja kuvia! :) En kyllä mäkään ymmärrä tota, että jotkut tulee sulle sanomaan miten lapsellista toi on jos vähä laittaa jotaki kuvia missä on muutama tölkki! Pääasia että noista kuvista näkee miten hauskaa teillä on ollu! :)

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos paljon! ♥ ja joo niimpä, tätä just haen takaa :)