lauantai 26. toukokuuta 2012

kuvapläjäys! + muistakaas katsoa viime postauksesta kuulumiset videoitten kera

 luca ♥

 tramppakausi avattu!

 skeittilauta testattu!

 milla, roosa, eleonora ja outi ♥

 sofi rakas ♥

 matilda ihanuus ♥


 ihana aurinko ja lämpö, jota on kaivattu ♥

 ihania tyttöjä kuva täynnä ♥

 one, two, three, JUMP!





 im an angel


 äiti ♥



 sofia! ♥

 tärkeä sonjaaaa! ♥





 ihanaa ku nurmikkokin vihertää!




 voitin vuoden facebook -tittelin ja en kyllä ihmettele ku on tullu vähä päiviteltyä
tuonne facebookkiin ja lisäiltyä kuvia!

 niin ihana iida ♥

 tädin kulta ja sähköiset hiukset :)


 lumikki ja keiju ♥













 ♥ !






 milla ja sonja ♥

 outi, milla, eleonora ja roosa ♥




Tässä teille kuvia mun viimepäiviltä!
Kuvista huomaatte, että oon paljon ollu Lucan kans ja potkiaisetki
on tullu vietettyä koulus :)
Tiistain gaalaa odottaessa! Oon tänään ottanu aurinkoa, mutta en tuolla
kyl kauaa viihtyny ku tuuli oli niin inhottava, että tuli kylmä :(
Ois kiva kuulla mitä te ootte tehny ja mitä aiotte viel tehä nyt viikonloppuna? :)
Enään viikko peruskoulua jäljellä, sitten jää meidän ihana 9E muistoks ja peruskoulu
on sen jälkeen ohitte ja odotettu kesäloma alkaa ja työt kutsuu :)

Oikein oikein ihanat loppuviikonloput jokaiselle teille ihanalle lukijalle ♥

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ketä oikeesti kiinnostaa sun naamas x503050 kertaa? ps. kivat pakkelit;) oikeesti suosittelen vähentää tota ripsaria.. sulla on tosi upeet ripset muttaku pistätä nii paljo ripsaria nii ne menee iha klimppii. katto ny noita sun alaripsiäki!!

noora kirjoitti...

anonyymi: sekö on sun mielestä pakkelia jos laitan naamaan ihan perusmeikit? =D jos sä nyt sen lasket pakkeliks ku mulla oli luomiväriä nii oli ihan vaan sen takia ku laitoin noi siihen mun enkeliasuun! ja mä en voi sille mitään jos pari kertaa laitan ripsaria nii ne on jo tuon näköset, koska mulla on niin pitkät ripset et näihin tarttuu se niin hyvin ja mul on ollu pahemmatki ja ihan tyytyväinen oon noihin, eikä kukaan oo ennemmin sanonu tosta kyllä mulle, että en sit tiiä ootko ainut, joka näkee mun käyttävän liian paljo ripsaria. ja en ees aina pidä noin paljoa ripsaria, on niitäkin päiviä ku en laita ollenkaan tai ihan vähäsen vaan!

Anonyymi kirjoitti...

no älä vittu pistä yhtää:D ei se ripsari ny jos 2x kertaa pistät nii tartu nuo paljoo. no joooo antaa olla. oot kyllä muute iha nätti.

Anonyymi kirjoitti...

Hyviä kuvia ja hauskoja noi kaikki asut, hienoa nähdä, että kaikki on panostanut pukeutumiseen! :) Tosi upeen näköistä.

noora kirjoitti...

anonyymi: kai se nyt on mun asia kuinka paljon käytän meikkiä, mutta kiitos kumminkin! :)

krista: voi kiitos paljon! ja olin kyllä aika yllättyny, että ihan oikeesti melkeimpä kaikki tosiaan oli pukeutunu :)

Anonyymi kirjoitti...

vooitko selittäää mikä toi rukousnauha on?:) taisiis sitä näkee nyt ihan kaikilla että onko se vaan sellanen muotivillitys vai onks sillä joku suurempiki merkitys? :DD +mistä niitä saa? :))) sul on tosi kiva ploki ja kivoja kuvia:))

noora kirjoitti...

anonyymi: no periaattees rukousnauhat liittyy uskontoon! tai niitä on usein uskovaisilla, mutta nyt niitä on sit alkanu ilmaantumaan muillekki. ite ostin tuon omani Vaasan Ninjasta. aika monesta paikasta niitä löytyy! Ja kiitos paljon :)

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kivoja kuvia ja ihania asuja kaikilla! :D

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos paljon! :)