keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

kuulumiset!

Nyt näin kesäloman alettua oon kerenny syömään kesän ensimmäiset
mansikat, ollu paljo kavereiden kans, viettäny paljo aikaa siskon pojan kanssa,
kävässy Ähtärin eläinpuistossa, harmitellut tätä kylmää
ja sateista säätä, odotellut tässä innolla maanantaina alkavaa työtä ja
tänään oon kierrelly äitin kans neljä eri kirpparia, josta tein kyllä kivoja löytöjä!
 
 
Oli tullu nyt pari kommenttia liittyen tohon mun viime postaukseen missä oli
kuvia gaalasta. Tiedän, että oli paljon kuvia ja suurin osa aika samanlaisia
ja pyydän anteeksi siitä. Oli hyvä kuulla, että vähempikin kuvamäärä
riittäisi! Mä vaan oon aina ajatellu, että lukijat tykkäis jos kuvia ois enemmän,
mutta tästä lähin tiedän, että niitä ei tarvi laittaa niin paljoa ja yritän ruveta
vähän laittamaan erilaisempia kuvia.
Myös oli siitä tullut kommenttia, että en varmasti ole pyytänyt lupaa
kuvien julkaisemiseen, mutta mulla on käytäntö, että jos lisään kuvia
missä on paljon porukkaa annan mun osotteen kyseisille henkilöille, jotka
näkyy kuvissa paljon ja ne saa sitten käydä katsomassa kuvat täältä blogista
ja ilmottaa mulle jos kuvia pitää poistaa.
Silloin asia on täysin eri jos oon kuvassa kahdestaan jonkun kans tai jos
siinä todellakin näkyy ihminen selvästi niin silloin lähetän kuvat ja kysyn
lupaa. Halusin selvittää asiaa vähä enemmän teille.
Tänään oon siis käyny äitin kanssa kiertelemässä neljä eri kirpparia,
joista tein kivoja löytöjä ja illasta olin vielä Julian, Essin, Nikon, Matiaksen ja Tuomaksen
kans abc:llä. Tuomas lähti siitä kotiin ja me muut lähettiin mäkkiin istuskelemaan.
Siinä se ilta sitten meni ja tulin kotiin. Ajattelin kattoa viel varmaankin ton New Year's Eve -leffan, jos ootte nähny niin kertokaa ihmees oliko hyvä! :)
 
 
Ois myös kiva kuulla miten teidän lukijoiden kesäloma on alkanu ja
mitä ootte touhaillu? Entä millasia suunnitelmia teillä on kesälle? :)

Mullahan alkaa siis ens viikon maanantaina työt ja heinäkuun loppuun asti
luultavasti oon töissä. Töitä 4krt viikossa ja päivässä sellaset neljä tuntia.
Oon iltatöissä ja sen takia saan vähän enemmän palkkaa ja luultavasti
saan ainakin sen verran rahaa, että uuden kameran saan ostettua.
Oon tosi innoissani ja odotan jo innolla töitä!
Mutta nyt loppuun ihan parit kuvat, pahoittelen ku niitä ei oo paljoa.

ps. osallistuin nrj:n kuvakilpailuun ja tästä pääsette äänestämään mun kuvaa,
kiitos kaikille jotka vaivautuu :)



rakas iida ♥











emmi ja iida ♥


♥: noora

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hienoja kuvia! Millä kameralla kuvaat? (-:

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos! tän postauksen kuvat on otettu suurimmaks osaks kaverin kameral joka oli mulla lainassa ja se on tosiaan canonin 500d :) itellä kamera on heikolla hapella tällä hetkellä, mutta työt alkaa maanantaina ja sieltä sit palkkarahoilla ostan uuden kameran! :)

Anonyymi kirjoitti...

esitteleks ne kirppisvaatteet täällä ? = ) ois kiva nähdä

noora kirjoitti...

anonyymi: juu kyllä mä voisin! :)

Anonyymi kirjoitti...

millä kirppiksillä kävit

noora kirjoitti...

anonyymi: ullakko, lakeuden shoppis, sit ullakon vieres on se antiikkikirppis nii sielä oli sit viel vähä vaatteita nii sielä käytiin ja sen yhden nimeä en kyllä muista ):

Anonyymi kirjoitti...

Sun kannattais yrittää ymmärtää että toi sun "käytäntös" ei vaan oo laillinen. Sä et_voi_laittaa niitä kuvia tänne edes sekunniksi jos et oo ENNEN SITÄ pyytänyt sitä lupaa niissä esiintyviltä. Oon yrittäny selittää tätä aiemmin tänne mutta et hyväksy mun kommentteja tai et vastaa ollenkaan. Ja joooo vastaat varmasti tähän taas että oot päättänyt hoitaa tän asian näin, mutta se nyt vaan sattuu olemaan laitonta joten ymmärrystä kiitos

noora kirjoitti...

anonyymi: juu tiedän tiedän. en oo ton postauksen jälkeen käyttäny enään sitä käytäntöä, koska tiedän, että se on väärin. oon vaan ollu typerä ja laiska ku en oo ajatellu asioita loppuun asti. vaikka kuvia ois kuinka paljo nii silti pitäis pyytää kuvaan lupa, jos siinä ihmisiä näkyy! kiitos kommentista :)

Anonyymi kirjoitti...

saisko sitä kirppisjuttua ? olis tosi kiva nähä mitä sä oot löytäny ja mistä ku ite ei kyllä mistää tunnu löytyvän mitään..

noora kirjoitti...

anonyymi: joo teen jossain vaiheessa semmosen mihin kerään kaikki kirpparilta ostetut vaatteet! tai ne jotka mul viel on :)