maanantai 11. kesäkuuta 2012

i don't feel the summer

Hei vaan kaikki rakkaat lukijat sielä ruudun toisella puolella!
Mun ensimmäinen viikko kesälomalla on menny hyvin. Sää nyt ei oo ollu
oikein kiva ku on ollu vähän viilee ja satanu melkeen koko ajan.
Vähän on aurinko kyllä paistanu, mutta ei niin lämpimästi.
Oon ollu tosi paljo kavereitten kans ja tyhjentäny nauruvarastoja
Emmin, Ellan ja Iidan kans.

Tänään alkaa mun kesätyöt ja odotan niitä kyllä
 innolla vaikka vähän perhosia mahas onki.
On vaan niin kivaa saada sitä omaa rahaa ja vihdoin saan ostaa
uuden kameran ja tää blogiki lähtee varmaan sen jälkee vähä
parempaan suuntaan ku on sitte se oma kamera taas jolla voi ottaa kuvia
ku tosiaan tos omas kameras on nii paljo vikaa tällä hetkellä
ja kännykällä ei nyt mitään hirveen mahtavia kuvia saa.
Luultavasti mun kirjottelu jää vaan noille viikonlopuille ku arkipäivinä mulla
on töitä ja ku ne on tosiaan 17.30-21.30 niin en oikeen kerkee kirjottelemaan,
mutta emmä blogia kokonaan tuu unohtamaan!

On ihan järkyttävän upeeta ku oon nrj:n kuvakilpailussa jo kolmantena,
tosi upee saavutus mun mielestä! Oisin ajatellu, että en pääse ees
siihen kymmenen parhaan joukkoon, mutta toisin kävi ja onneks on paljo ystäviä ja
sukulaisia jotka äänestelee ja jakaa kuvaa :) Kiitos myös teille jos joku on äänestänyt!

Nyt vähän kuvia viime päiviltä!
Ois myös tosi kiva kuulla mitä ootte tehny kesäloman ekalla
viikolla ja mitä tuutte vielä tekemään kesälomalla? :)

iida ♥

 emmi ♥

 sara ♥



 seidi ♥


 joanna ja seidi ♥

 inka, seidi ja pinja ♥

 muumilimsa on parasta!

 rakastan ♥

 ella ♥ hönö!


 rebecca, sara, joanna ja seidi ♥

 Perjantain asu
Huivi Lindex
Toppi Kirppari
Neule H&M
Farkut H&M
Laukku Kirppari (o.i.s)
Sormus H&M
Kengät H&M


 anna ♥

 joanna, seidi, annika ja inka ♥

 jonnu ♥





 sara ja roosa ♥

 pinsku ja roosa ♥




 4 pääl mautos sadetta piilos, oli vähän ahdasta



 

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

missä oot kesätöissä?

noora kirjoitti...

anonyymi: postilla! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mietin, miten muut huippubloggaajat ehtivät käydä töissä aamusta iltapäivä neljään. Kuvata sen jälkeen asut ja tehdä kaikkea sairaan hauskaa. Ja sit ku kattoo tätä postaustahtia, nii tekee mieli huokaista syvään.
Ei esim. niiden ajastettujen postuksien tekeminen nyt niiin vaikeaa ole. =)
Mutta ymmärtäähän sen, että oot vielä niin nuori ja et välttämättä niin sitoutunut tähän hommaan jaksa olla.
Hyvää kesää silti :>

noora kirjoitti...

anonyymi: se on just siinä ku mä oon nuori ja ku sen mun motivaation vie vähä just toi ku kamera on nii huonossa kunnossa. mutta uuden kameran hankittua luulen, että postaustahtiki kyllä paranee ja tietenkin mä yritän ihan viikollakin postailla jos mulla jää aikaa, vaikka töissä oonkin! onhan mulla siinä se aamupäivä aikaa, mutta katsotaan katsotaan :) ja kiitos samoin!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Noora kun pääsit sosiaali- ja terveysalalle! Itse pääsin sinne myös mutta käyn vaan kaksoistutkinnon! :) Haluaisin hirmupaljon tutustua suhun joten älä ihmettele jos tuun syksyllä sulle koululla jutteleen! (-:

noora kirjoitti...

anonyymi: voi kiitos todella paljon ja onnea myös sulle! :) ja joo, aina saa tulla juttelemaan :)

Anonyymi kirjoitti...

woooot neljä tuntia töitä :DD kiva lyhyitä päiviä

KATI kirjoitti...

kauanko sulla on töitä, kuukaus vai? =)

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on aivan ihania vaatteita! Mistä sä ostat suurimman osan sun vaatteista? :)

noora kirjoitti...

kati: heinäkuun loppuun vissiin! :)

anonyymi: voi kiitos hurjasti! mut emmä mistää erikoisista osta. kirpparilta löydän aika paljon kaikkea, sitte lindex kappahl h&m tälläset iha perus :)

Anonyymi kirjoitti...

tosi kivoja nää postaukset ja tekstit, mutta tätä kuvien ,erityisesti samasta aiheesta olevien, määrää voisit vähentää!:)

noora kirjoitti...

anonyymi: juu kyllä sit ku oma kamera tulee postista nii alan ottamaan enemmän erilaisia kuvia, eikä niin paljoa samanlaisia :)