maanantai 28. lokakuuta 2013

- pieniä kuulumisia ja ilmotusasiaa

Huhhuh!
Moikka vaan pitkästä aikaa teille kaikille sielä. Oon ollu vuoden kirjottamatta ja nyt aattelin pikkasen tulla kertomaan kuulumisia ja ilmottamaan yhestä asiasta.
Mulla on menny nyt ihan mukavasti ja oon jo toisella vuodella amiksessa. Aika menee jotenki hirveen nopeesti ku just olin vasta ylä-asteella! (:D)
Oon pahoillani tästä, et musta ei enää oo kuulunu, mutta mulla lopahti fiilis kirjottamiseen ja en halunnu tulla teille mistään turhasta kirjottelemaan.
Nyt pikkuhiljaa on taas alkanu tulla poweria blogin pitämiseen ja ollaankin mietitty mun parhaan ystävän kans, että alettais joulun jälkeen pitämään yhteistä blogia, jota ollaankin jo mietitty jonku aikaa. Emmillä on ollu hirveen huono kone, akku on vähä pettäny ja se on niin hirveen hidaski, että se on vähän estäny tätä meidän blogin alottamista. Mutta jouluna Emmi tulee varmaankin saamaan uuden tietsikan ja sitte voidaan alkaa toteuttamaa tätä uuden blogin tekemistä! :)

XOXO noora ♥


Ei kommentteja: