keskiviikko 12. syyskuuta 2012

vihdoin päivittelyä piiiitkän piiiitkän hiljaisuuden jälkeen

Huhhuh heippa vaan kaikille tosi pitkästä aikaa!
Iha järkyttävän pitkä aika siitä ku oon viimeksi avannu tän tekstikentän ja
alkanu kirjottelemaan, mutta täälä mä taas oon.
Monia monia juttuja oon kerenny touhailemaan tässä kun hiljaisuutta
pitänyt täälä blogin puolella. Haluan alottaa kertomisen uudesta koulusta!
 
Koulun alku jännitti mua kamalasti. Tiesin kyllä koulusta muutamia tuttuja,
mutta tietenkin uusi koulu tuo aina perhosia vatsaan.
8.8 oli sitten aika astua sosiaali- ja terveysalan maailmaan ja tunsin
oloni melkeempä ensimmäisenä päivänä jo todella hyväks ja sellaseks,
että tuntui, että tää on tosiaan se mun koulu.
Luokalle tuli mukavasti uutta porukkaa, mutta oli myös erittäin kivaa, että
tunsin luokalta jo ennestään monta ihmistä. Luokalle meitä tuli 23,
mutta nyt meitä on 22, koska yksi luokkalainen vaihto Virroille.
Oon kerenny tutustumaan jo hyvin meidän luokkaan, joka on tosi mahtava.
Jokainen on huippu tyyppi ja oon jo kerenny saada muutaman tosi hyvänki ystävän!
Suurin osa opettajista on myös tosi mukavia ja tunnitkin sen mukaisia,
vaikka välillä väsyttääkin ja kyllästyttää. Mutta silti voin sanoa, että kiinnostus on
korkeammalla kun esimerkiks yläasteella! Jos haluatte tietää enemmän,
kysykääs ihmeessä, mä vastailen mielelläni.
 

 
Ja kuten joku saattoi huomattakin ylemmistä kuvista, mä omistan vihdoin ja viimein
uuden kännykän, iPhone 4s koristelee nykyään munkin kättä.
Tässä nyt melkein kuukauden saanu viettää sen kans yhteistä aikaa ja oon kyllä
todennu sen loisto vehkeeks, auttaa tosi monis asiois.
On helpompi käyttösempi, mitä olin ajatellu ja tää käy melkeempä tietokoneesta.
16gb:n muisti ei kovin helpolla lopu, vaikka tälläkin hetkellä löytyy kännykästä
jo yli 1000 kuvaa ja ohjelmia jonkin verran ja musiikkia myös.
Tähän saa tilattua kivoja kuoria ja aion jonkinlaiset tilata vielä jossakin vaiheessa.
Mutta ehkä ei tämän enempää mun iPhonesta.
 
 
Sitten voisin kuvien muodossa kertoa teille vähän mitä oon touhaillu!
Aloitetaan ensin kahdesta kollaasista.
 
Vähän yli kaks viikkoa sitten Emmille tuli yöksi sen kaveri Aino tuolta Nakkilasta.
En ollu koskaan nähny Ainoa, enkä ollu puhunu tai yhtään mitään, vaikka Emmi
Ainosta olikin jutellu. Emmi oli hakenu Ainon asemalta ja ne oli menny kapelle
kiertelemään kauppoja ja oltiin puhuttu jo vähä etukäteen, että viettäisin
niitten kans ainakin perjantain. Kävästiin syömässä amarillossa ja Ainoon
oli älyttömän helppo tutustua. Sen kanssa oli helppo puhua ja muutenki vaikutti
aivan ihanalta tytöltä. Loppujen lopuks koko viikonloppu meni näitten kahen tyttösen kans.
Kävästiin leffassa kattomas madagascar 3 3D:nä ja pakko kyllä sanoa, että oli
ihan huippu leffa ja nauraa sai. Ajeltiin ympäri Seinäjokea, skeittihalliki tuli tsekattua
ja junarata sen vieressä. Hengailtiin suihkulähteellä ja kävästiin lauantai illalla
syömäs meillä pizzat ku ei jaksettu mäkkiin eikä mihkää muuallekkaa raahautuu.
Sunnuntai oli haikee päivä ku jouduttii käydä viemäs Aino linkalle.
Mutta oli loisto viikonloppu ja tutustuin hyvin Ainoon ton viikonlopun aikana ja
ollaan Emmin kanssa menossa Nakkilaan kun aikaa löytyy.
 

 
Oonhan mä kävässy myös endurokisoissa vähän kuvailemassa ajajia ja
nyt viime viikot ja päivät onki kulunu Emmin kanssa.
Yökyläilty toisillamme, naurettu mahat kipeiks, avauduttu toisillemme
erittäin rasittavista ihmisistä ja siitä kuinka ihmiset muuttuu ja muuten vaan
pidetty hauskaa yhessä.
 



Käytiin viemässä Emmin kans ystävyyslukko Törnävän lukkosillalle :)
 
Kävästy muutamana iltana Joupiskalla katselemas ihania Seinäjoen yömaisemia.

Oon ostanu Ponke'sin ihanan pipon ja oon todellakin rakastunut siihen. Päässä koko ajan!
Tälläkin hetkellä :)

Sadetta, ajelua, halailua, coffee housessa käymistä ja Emmillä oloa.
Tänään mä pääsin koulusta jo puol kaheltatoista ja sen jälkeen oon yrittänyt lukea
vähän huomiseen kokeeseen ja innolla kyllä odotan koetta, koska kummiski
ensimmäinen uuden koulun koe ja toivon, että en saa hylättyä..
Suunnitelmissa vielä tänään chillailua Emmin kans ja ei sen kummempaa.
 
Oon todella pahoillani tästä mun pitkästä tauosta ja yritän nyt todella ryhdistäytyä ja ruveta vähä postailemaan, että teillä ei ihan hermot mee totaalisesti.
Monesti mietin, että oisko pitäny koko bloggailu lopettaa, mutta päätin, että tää
on välillä niin kivaa tulla kirjottelemaan teille, että emmä tästä pysty luopumaan.
 
Mutta nyt rupeen valmistautumaan Emmille lähtöön!
Oikein ihanat keskiviikot jokaiselle :)
 
rakkaudella nooranne ♥


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

etkö sä enään sen Julian kans hengaile niin paljon ku enne? tai ku käsitin et ootte parhaita kavereita c:

noora kirjoitti...

Anonyymi: meidän tiet on ny vähä eronnu ku molemmilla on tosi paljo hommia uuden koulun kanssa ja ku meillä on vähä tota välimatkaakin niin kulkeminenki on joskus toisen luo hankalaa. kyllä me hyvissä väleissä ollaan ja ihan varmasti saadaan taas jossain vaiheessa toisillemme aikaa kunhan lukio ja amis alkaa pyörimään tästä :) ihana ihminen juliakin on ♥

pilkunn*ssija kirjoitti...

Tiesitkö, että bannerissasi olevan blogisi nimessä on kirjoitusvirhe?!? Englannin kielessä sana I kirjoitetaan isolla. Aiai ;)

noora kirjoitti...

pilkunn*ssija: joo kyllä tiedän, mutta oon aina pitäny sen tommosena! :)