lauantai 30. kesäkuuta 2012

Yöpostausta

Oltiin sovittu Jonnan kans, että nähään maanantaina ja keksitään jotain kivaa.
Ajattelin, että ois kiva mennä kuvailemaan, mutta epäilin etten sais mun kameraa
viel sillon maanantaina, mutta kappas iskä tuli töistä kotiin mun kamera
kainalos ja voi sitä ilon määrää!
Luin ohjekirjaa jonki aikaa ja laitoin akun latautumaan hetkeks
ja pyörittelin kameraa käsis ja vähä tutustuin siihen.
Latasin akkua puol tuntia ja lähettiin Jonnan kans kaupungille.
Jätettiin skopot halpa hallin pihaan ja siitä käveltiin kauppoja kohti.
Kierrettiin siinä epstori ja torikeskus ja mulle tuli kamala nälkä ja lähettiin
Rollsiin. Syömisen jälkee kävästiin kattomas leffas se uus leffa nimeltä LOL, jossa
näyttelee Miley Curys ja se oli kyllä oikeesti hyvä, vaikka oliki sellane aika perus teinileffa. Leffan jälkee päätettii et mennää testailemaan mun kameraa
jouppiskan vuorelle ja totesin kameran jo ensitestailujen jälkeen mahtavaks.











Joupiskalla alko olemaan jo vähä tylsää ku ei enää keksitty kuvattavaa
ja siinä hetken mietittiin, että mihinkäs sitte.
Ehdotin kyrkkäriä, mutta katottiin kyrkkärille päin nii siel kyl näytti ihan
selvästi siltä, että sielä sato kaatamalla, joten ei sinne viittitty lähteä.
Yhtäkkiä sainki idean, että mä en oo käyny kertaakaan kuvailemas skeittihallilla
niin päätettiinki lähteä sinne. Päästiin just skeittihallin pihaa ja kaatosade
alko. Ei viittitty mennä suoraa sinne kuvailemaan ku sielä oli vielä joitakin,
joten mentii siihe kirppiksen eteen sateensuojaan ja siinä räpsästiin muutama kuva.



Ja anteeks ku hiukset näyttää vähä rasvasilta, sitä ne ei oo.
Ne kastu nii sen takii näyttää.

Vihdoin ne tyypit lähti sieltä ja päästiin kuvailemaan.
Siinä skeittihallin edes on kaikkii hienoi graffiteja ja ramppi ja kaikkee
romuu. Oli tylsää kun sato koko ajan, mutta ei se onneks kuvailuja haitannu
ku oltiin sielä suojas katoksen alla.













Tiistaina näin pitkästä aikaa Juliaa ja Matiasta ja oli kyllä mukava nähdä kumpaaki.
Ne on vaa nii söpöjä yhessä, yks mun lempparipareista.
Istuttiin Coffee Houses sen aikaa ku Julia joi Caffé Mochan ja Matias kaakaon.
Sen jälkeen kierrettiin epstorin kaupat nopiaa ja mentii Rollsiin ku mulla
taas vaihteeks oli nälkä ku en ollu syöny mitään koko päivänä.
Rollsin jälkeen kävästii viel Pomp Shopis ja Manualis ja sen jälkee
Julia ja Matias lähti ajelemaan katajalaaksoa kohti ja mä lähin
kohti kärkeä valmistautumaan töihin.






Viimeset kolme päivää on menny töissä suurimmaks osaks ja oon taas
valvonu vähä liian myöhään sen huomaa siitä ku oon ollu töis nii väsyksis,
mutta onneks nyt on muutama päivä vapaata ja saa ottaa vähä rauhas.
Tänään ennen ku lähin töihin napsasin muutamat kuvat itestäni
jalustan kans ja kuvailinha mä pihalla kukkiaki.
Tänään tulin töistä kotiin nii tääl odotti mua semmonen ihana poika ku Luca.
Päätettiin Lucan kans et otetaan vähä kuvia. Opetin sen painamaan
kuvanotto napista ja se oli iha innoissaan ku oli ottanu "itte" kuvia.
Mä tietenkin pidin kameraa ja se paino napista, mutta on sekin tommoselle pienelle
jo jonkinmoista juhlaa ku saa vähä itekki tehä jotain.
Oltiin trampalla pomppimas ja leikittiin siinä myös "laiva on lastattu" -leikkiä.
















Huomenna ois tarkotus viettää laatuaikaa parhaan ystävän kans shoppailen ja
jutellen niitä näitä. Sain mun ensimmäisen palkan tos perjantaina ja
mä luulin, että joudun maksamaan äitille ja iskälle takasin ton mun kameran noista
kesätyörahoista ku niin oltiin sovittu, mutta ne oli ihania ja kerto mulle, että ei mun
tarvikkaa maksaa sitä takas, että saan ite pitää kaikki rahat.
Huomenna meen siis törsäämään ensimmäisen palkan ja toivon, että käteen tarttuu jotain
kivaaki. En muista, koska ois saanu ostella vaatteita vähä niiku
hintalappua kattomatta (älyttömyyksiin ei tietenkään mennä), mutta tajusitte
kumminkin mun pointin. Pitäis painua täs nukkumaan ihan justiin!
Aattelin laittaa tähän teille vielä muutamat kuvat mitkä oon ottanu tolla mun
50mm objektiivilla niin näätte vähä millasta jälkeä sillä tulee.
Ja ne jotka ei tienny vielä niin mun uus kamera on siis Canonin EOS 600D.

Mutta näihin alla oleviin kuviin lopettaen. Hyvää yötä ♥

rakkaudella nooranne













2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hienoja kuvia! Varmasti mahtava kamera :3

noora kirjoitti...

Anonyymi: Voi kiitti paljon! Ite ainakin pidän kameraa tosi huippuna, saa tosi kivoja kuvia ku laatu on hyvä ym :)