keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

rip to the girl you used to see

Noniin! Hyvää iltaa (yötä) lukijat :)
Oon kerenny tekemään vaikka ja mitä tänä aikana ku en oo
kirjotellu. Provinssi surffailtu läpi, oon huhkinu töitä melkeen joka arkipäivä,
oon leikkiny lucan kans (vaihteeks), ollu paljo kavereiden kans ja
valvonu ihan liian myöhään ja tänään tilattiin uus kamerakin mulle.

Oon niin innoissani siitä kamerasta. Tilattiin mulle siis canonin 600D,
josta oon haaveillu jo jonkin aikaa. Tuon kameran rungon ja sen
normi 18-55mm objektiivin lisäks siinä mukana tulee 50mm objektiivi
ja abode photoshop elements 10!
Toimitusaika on 2-5 arkipäivää, joten saan sen luultavasti vasta
ens viikolla, mutta sitte alkaaki kameran testailu ja katotaan
otanko teillekkin sitte jotaki videota taas :)

Provinssi oli tosiaan viikonloppuna ja tuosta viikonlopusta on pakko sanoa,
että oli tosi huippua. Mahtavia esiintyjiä ja mahtavaa seuraa nii
mikä vois mennä huonosti? :) Ens vuonna todellakin uudestaan.

Oon nyt postilla tehny töitä viime viikosta lähtien ja on ollu kyllä ihan jees hommaa.
Onhan se raskasta ku pitää nostella painavia paketteja, mutta kyllä
sitä tekee ku siitä kerran rahaa saa. Ja oonhan mä saanu sielä opetella ajamaan sellasella mopollakin millä siirretään rullakoita! :)

Nyt loppuun hyvä biisi ja muutamat kuvat ähtärin eläinpuistosta
vähän myöhäs ja myös pari kuvaa provinssista! 

Ja anteeks tosiaan ku postaus tulee vähän myöhään, mutta parempi
se kun ei koskaan :)

Hyvää yötä ♥

rakkaudella nooranne


ja päätin vaihtaa myös bannerin kuvaa, kertokaa mielipiteitänne! :)


 hippu, iida ja susanna ♥


 tädin rakas väsy kävelyyn eläinpuistos :)


 iida, jonka kans vietin mahtavan provinssin ♥

 rock


 snow patrol ♥

 yks julkasematon kuva gaala illalta! :)







 erittäin mahtava kuva.... halusin, että näätte vähän yhen päivän festariasua!
laukku ja farkkutakki kirpparilta
röyhelötoppi H&M
farkkulegginsit Vero Moda (pieces)
ja sit mulla oli conssit jalas!





 nää tuo satujen mukaan vauvoja.. :)

 PMMP ♥ oon tykänny näistä mimmeistä siitä lähtien ku kummisetä rupes
kiertelemään heidän kans ja ruvettiin käymään keikoilla enemmän!


 hanna ♥

 chisu oli aivan hurmaava ♥


13 kommenttia:

ida kirjoitti...

ihana banneri! ja kiva postaus & nätti oot :)

noora kirjoitti...

ida: hyvä jos onnistuin tuossa bannerissa! kiitos paljon :)

Anonyymi kirjoitti...

tykkään bannerista myös :) aaaw toi luca! syötävän söpö <3

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana tuo uusi banneri, tykkään paljon! :3

noora kirjoitti...

anonyymit: kiitos molemmille! :) ja joo luca on aivan ihana ♥

Anonyymi kirjoitti...

Älä ota liian vakavasti tätä ! mut olis ihan sikapaljon kivempaa jos nää olis ees vähän järjestykses ja ja tekstiä enemmän. Tässä on mun ihanne , jota tykkään lukea:

alustava pohjustus esim. oon nii kiireinen äh puh öh ku väsyttää, mutta on sentää hyvä syy ja lisää työstä

Oltiin lucan kanssa eläintarhassa ja oli hauska katsoa miten erilaisia lajeja näin lähelle omaa kotikaupunkia onkin saatu kuskattua haha!
*1-3 kuvaa eläintarhasta*
Oli kuitenkin erittäin kuumottavaakin välillä, kun on lukenut noista susihyökkäyksistä niin katsoa niitä kuin koiria khihi.
*loput kuva, joita 1-3*
( oma postauski vois olla hyvä)
Sitten pää väsymyksen aiheuttajaan, provinssiin bändikokemuksia yms esim pe
*pe:n kuvat*
la...
*la:n kuvat*
su...
*su:n kuvat*
kiitos hei <3

Banneri on loistava ja noi oli vaan mun silmää mielyttäviä!! kokeile edes kerran hih

noora kirjoitti...

anonyymi: kiitos tästä kommentista! :) pistän korvan taakse ;)

Anonyymi kirjoitti...

taas kuvat ihan miten sattuu? ja miks ihmees lisäilet vieläki jotaki gaalan kuvia? yritä ny edes kerran pistää ne järjestykseen ei se niin vaikeeta ole.. ja älä ota tätä nyt mitenkään "haukkumisena" mutta niinkuin tuo anonyymiki sano että paljo kivempi lukee ja kattella kuvia ku ne o järjestykses

noora kirjoitti...

anonyymi: yhden kuvan gaalasta lisäsin, joten et sä varmaan kuole! :) ja otan kyllä tuon tavan käyttöön, että ei tarvi pelätä, että tää ei tästä mihkää muuttuis :D

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi uus banneri:) tykkään♥
+ naurattaa ku on yks ainut heilahtanu 'pilalle menny' kuva ja se on mun ottama:DD heheh osaan ottaa kuvia alkoholin alaisena;))

noora kirjoitti...

anonyymi: jahas, sofihan se täälä ;) mutta haha, saa siitä sentää jotai selvää =D ♥

Anonyymi kirjoitti...

äöäöä oikeesti. kuvat järjestykseen :D

noora kirjoitti...

anonyymi: juu tästä lähtien on! :)