torstai 10. toukokuuta 2012

school is running and summer is coming

Heippa vaan!
Mä en oo ny tehny oikee mitään erikoista täs viime päivinä.
Eilen olin Janican kans kaupungilla hetken aikaa ja ostin paidan ja arskat ja
tiistaina kävästiin postilla iskän kans ku piti käydä juttelemas
sen mun työnantajan kans. (oon siis menossa postille kesätöihin)
Sielä annoin sille mun tiedot ja juteltiin, että koska voisin mennä harjottelemaan
ennen varsinaista työtä ja se sano, että ne soittaa mulle tänään,
mutta viimestään maanantaina. Soittoa ei oo vielä kuulunu, mutta
ei se mitään haittaa ku maanantaina kerran vasta viimenen päivä! :)
Sielä oon töis koko heinäkuun lajittelemas paketteja ja sen sellasia.
Ja tiistai illan vietin pihalla dataillen, koska oli niin ihanan lämmin
ja aurinko paisto. Pian se kesä tulee ♥

Mulla oli tänään fysiikan koe, joka meni ihan hyvin ja toivon, että
tulis ihan semi hyvä numero. Meil on nyt ihan järkyttävästi kokeita ku
ens viikollaki joka päivä yks koe... Maanantaina uskonnon,
tiistaina matikan ja keskiviikkona yhteiskuntaopin! Huhhuh.
Viikonloppuun sisältyy varmasti aika paljon lukemista.

Ihan hirveen outoo ku ei oo enää kauaa ku peruskoulu loppuu ja
siirryn amikseen. Potkiaisiinki enää alle 2 viikkoa ja
gaalaan se melkeen 3 viikkoa!
Potkiaispuku mulla on jo onneks hommattuna, mut katotaa
jos löytäisin jonku vähä erilaisemman mekon siihen.
En paljasta asusta sen enempää! Mutta aika sellanen perus :)
Gaalapukuakaan en oo vielä hankkinu, mutta mulla on tiistaina
sovitusaika Tyynelään ja sinne sitte kokeilemaan ihania mekkoja.
Meidän koulus gaala on siis sama asia kun tanssiaiset!
Mennään gaalan jälkee luokan kans syömään Amarilloon ja ollaan
suunniteltu myös jatkoja, mutta katotaan tuleeko ne onnistumaan,
koska se on kummiski arkipäivä ja seuraavana päivänä on koulua
niin kovin moni ei pakosti pääse ja paikkaakaan ei löydy.
Meil on kyllä jo yks vaihtoehto paikaks, mutta tulis aika kalliiks :)

Oon muuten vähän pienennelly siitä mun kielimatkasta kuvia nii siitäkin
tulee pian varmaan toinen osa kuvapostauksena :)
Se on vähä venyny ja venyny se postaus, mutta kuvia on vaan niin hurjan paljon!

Mutta nyt lopettelen tekstin tähän ja anteeks ku kuvia on noin hirmu vähän!
Hauskat torstait kaikille ♥

rakkaudella noora


tiistain hölläilyasu!





 glee ♥


 Tässä näätte tän päivän asua ja uudet aurinkolasit!
Paita KappAhl
Aurinkolasit H&M
Rukousnauha Ninja
Ristisormus kirpparilta
Pinkki sormus saatu kaverilta,
samoin toi vaalea sormus!
Kello Daniel Wellington
Rannekoru Ulkomailta tuliainen
Ja alla 2 toppia tollanen vähän oranssi löysempi ja
harmaa viel sen alla ja molemmat H&M



jotkut kuvat weheartit.com

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on tosi kiva blogi! Oot tosi pirteen olonen :-) Miten muuten pääsit postille töihin?

noora kirjoitti...

Anonyymi: voi kiitos todella paljon! :) ja iskä on postilla töis nii sitä kautta :)

Anonyymi kirjoitti...

Aivan! Paljon onnea työpaikasta !!:)

noora kirjoitti...

Anonyymi: voi kiitos todella paljon! :)

Anonyymi kirjoitti...

hirveet noi sateenkaarishortsit

noora kirjoitti...

anonyymi: tajuun kyl, että ei kaikki tykkää ku noi on vähä erilaisemmat! mut emmä noit aiokkaa varmaa käyttää ku vaan kesällä kotipihas :) kivat löhöilyshortsit!

Anonyymi kirjoitti...

tiesitkö, että postaus kerran kahdessa viikossa ei ole blogi?

noora kirjoitti...

anonyymi: Se, että mulla on kiirettä ollu niin paljo, että blogi on jäänyt taka-alalle on sellane asia jolle en voi tehdä yhtään mitään :) Nyt on kokeet ja suurimmat jutut ohitte potkiaisia ja gaalaa lukuunottamatta niin alan taas postailemaan useammin!